Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

marți, 21 februarie 2012

Magazinul meu online!

Buna fetele!

Pasionata de shoping si de vanzari in acelasi timp m-am hotarat sa imi creez un magazin online, plin cu oferte bine'nteles,reduceri....multe reduceri.Pentru inceput am doar o mica parte din produsele de la firmele la care sunt coordonator...altfel cum?
Sunteti curioase deja?Ce mai asteptati...Vizitati magazinul aici...De altfel el este vizibil si in partea dreapta a blogului.
Inchei cu speranta ca v-am adus o bucurie...si va astept si cu propuneri...de ce nu?

2 comentarii:

  1. Da,am descoperit recent acest locsor al tau si vad ca tot timpul ne prezinti lucruri si promotii avantajoase pentru noi.Multumim si mult succes in ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa este imi place sa aduc bucurie oamenilor si ma implic in tot ceea ce fac.Va multumesc ca ma sustineti!

    RăspundețiȘtergere