Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

luni, 6 februarie 2012

Produsele Straub-Impresii!



Asa cum am promis am sa va impartasesc impresia mea despre produsele Straub.Am reusit sa intru in posesia produselor Straub comandate si sunt foarte incantata de calitatea lor.De fapt ma asteptam sa fie foarte bune din moment ce au provenienta germana.Sa va zic ce am comandat:









1. GEL DE BAIE SI DUS : Bellvita :




Bellvita Honey & OrangeGel de dus cu miere si portocaleGelul de dus pe baza de miere naturala si portocale curata usor pielea si îi reda elasticitatea naturala, rehidratand-o. Recomandat si pentru pielea sensibila. Flacon 500ml .

Impresia mea:este f gros la consistenta si miroase foarte frumos si apetisant


2.LOTIUNE DE MAINI SI CORP : Bellvita :





Bellvita Aloe VeraLotiune pentru mâini si corp Lotiune usor hidratanta conceputa special pe baza unei formule cu Aloe Vera care ajuta la mentinerea echilibrului natural al pielii. Flacon 500ml


Impresia mea: este foarte hidratanta, se intinde f bine, si...miroase foarte bine


3.Sampon Herbaflor cu extract de musetel










Sampon pe baza de extract de musetel pentru toate tipurile de parSamponul pe baza de musetel are o actiune extrem de blanda asupra parului dumneavoastra si de aceea permite spalarea zilnica a acestuia.Flacon 250ml




Impresia mea: miroase a musetel pur si este f gros.Nu l-am incercat inca dar prima impresie e una foarte buna.




4.Sampon Herbaflor cu extract de piersici 500ml




Bellmira Herbaflor PeachSampon pe baza de ulei de piersica pentru orice tip de parSamponul herbaflor este produs din esente si materii prime ce garanteaza o actiune favorabila asupra pielii capului, conferindu-i in acelasi timp parului o stralucire incomparabila. Flacon a 500ml


Impresia mea: Miroase foarte bine, are o consistenta foarte groasa si da o stralucire parului.


Astea sunt produsele care mi-au adus o bucurie descoperindu-le.

Daca sunteti curiosi sa le incercati va astept in echipa mea completand datele personale aici

http://afaceriparttime.blogspot.com/p/straub-cosmetics-cea-mai-noua.html

Daca sunteti doar curiosi sa le incercati atunci va astept la comenzi.

O zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu