Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

vineri, 9 ianuarie 2015

Magazinul tau de acasa Cassidy.ro

Hello,
Sunt atat de incantata sa va impartasesc bucuria descoperirii unui magazin online foarte complet si complex.Din intamplare am ajuns pe Cassidy.ro si am fost foarte incantata sa descopar ca au produse de calitate la preturi foarte bune.Am incercat sa vad produsele din fiecare categorie...si va asigur ca nu sunt putine...Nici nu am simtit cum a trecut timpul..Mi-am facut o lista de cumparaturi...Sunt lucruri pe care nu le pot rata...
Imi plac cumparaturile online pentru ca iti ofera posibilitatea sa faci alegeri bune...In plus esti in confortul casei tale si in magazinul lor tot odata...
Sunt nerabdatoare sa va impartasesc ce produse mi-au atras atentia:

 Pretul acestei rochii este de numai 35.7 lei.Si culoarea mi se pare interesanta.Materialul este unul care scoate talia in evidenta.Particularitatea acestei rochii este broderia care face rochia mai speciala.

 La o asemenea rochie eu as incalta o pereche de Botine dama bej Ella 43.89 lei.
 https://www.cassidy.ro/botine-dama-bej-ella/ 

Caracteristici
  • botine scurte din piele intoarsa ecologica
  • bareta decorativa impletita
  • franjuri decorative
  • inchidere cu fermoar lateral
  • talpa semi aderenta
Compozitie
  • Exterior: piele intoarsa ecologica
  • Interior: material textil
  • Talpa: material sintetic  
Asa arata in interior.

 https://www.cassidy.ro/botine-dama-bej-ella/ 
Eu am ales incaltaminte fara toc deoarece sunt inalta si in general optez pentru stilul acesta de incaltaminte.
 
Nu am putut sa las neobservate la magazinul Cassidy.ro produsele naturiste care pentru mine sunt o slabiciune.Gasiti aici remedii naturiste, detoxifiere si imunitate, cosmetice bio, masaj si aromaterapie, bauturi si sucuri bio.
Greu sa te opresti numai la un produs...M-am oprit totusi la ...cosmetice bio...Fara cosmetice...viata nu are valoare...Sunt atatea tentatii aici...Eu o sa va prezint ce mi-a placut mie cel mai mult, dar va invit sa descoperiti si celelalte tentatii...

Unt de Cacao 65gr Adams Vision pret 15.4 lei

 https://www.cassidy.ro/unt-de-cacao-65gr-adams-vision/
Am gasit la acest produs o descriere foarte completa:
Arborele de cacao isi are originea in America Centrală. El are o inaltime de 4-5 m. Pastaile cresc direct pe coaja si conţin o pulpă alba si intre 20 si 40 de boabe de cacao. Untul se prezinta ca o materie alb-crem, cu punct de topire de 37 de grade Celsius cu miros si gust specific, cremos.
In componenta sa se regasesc acizii stearic, oleic, palmitic, linoleic, acizii grasi esentiali omega 6 si omega 9, polifenoli, teobromina, squalane, tocoferoli si fitosteroli. Este de asemenea o sursa importanta de vitamina E.
Efectele sale sunt vizibile dupa numai cateva zile de utilizare: pielea devine mai catifelata, mai intinsa, mai tanara. Cu cat este utilizat mai multa vreme, cu atat pielea va fi mai intinsa si mai luminoasa.
Iata cateva dintre beneficiile untului de cacao:
Hidrateaza si stimuleaza producerea de colagen
Combate ridurile
Regenereaza pielea
Ajuta la ameliorarea dermatitelor si eczemelor
Protejeaza pielea si asigura o bronzare uniforma
Este benefic tuturor tipurilor de piele
Poate fi folosit pentru ten, corp, buze si par.

Magazinul  Cassidy.ro este in plina ascensiune si in curand ne putem bucura si de parfumuri si de produse pentru casa si decoratiuni.

Va invit sa descoperiti lucuri minunate pe Cassidy.ro.
O zi cat mai relaxanta si plina de cumparaturi inteligente va doresc!

2 comentarii: