Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

sâmbătă, 14 martie 2015

Fotografii si arta fotografica...

 Buna tuturor,
Nu stiu daca va mai amintiti, caci a trecut ceva timp de cand v-am prezentat Comunitate Foto
Am revenit aici din curiozitatea de a mai descoperi natura surprinsa in impostaze inedite.
Si pentru ca mi-e dor de primavara si astept sa se instaleze la noi cu nerabdare, m-am oprit mai mult asupra copacilor infloriti care imi trezesc nostalgia.

Thumb_imagine-de-primavara

Si o zambila careia deja ii simt mirosul...

Thumb_zambila-albastra

 Si daca doriti sa opriti timpul in loc la un evenimet de neuitat gasim in sectiunea fotografi nunta 
multe exemple.
Mie mi-a atras atentia aceasta...

Paul&Nadina

Pe final o fotografie care sa va ajute sa va echilibrati sufleteste...2 ochi calzi si blanzi


Cuminte

Tot aici gasiti si partea de blog fotografie cu multe articole despre acest domeniu al artei fotografice, si nu in ultimul rand un catalog fotografi cu numele si adresele celor care ofera servicii foto-video profesionale.

Merita sa navigati un pic pe comunitate foto si sa descoperiti secretul pentru a opri timpul in loc...
Pastrati pentru totdeauna, in capsula timpului, momentele de fericire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu