Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

duminică, 21 iunie 2015

Tinute de vara cu gust!



Bine v-am gasit!
Intamplator,cautand tinute de vara vaporoase, am dat peste un site care are prezentate mai multe modele care sunt pe placul meu.Una dintre ele mi-a atras atentia pentru modelul ei.

http://www.depozituldelenjerie.ro/enny_190048-p69013.html?ref=9A115815
Mi s-a parut interesanta pentru asimetria ei.Se poate purta atat la pantaloni cat si la fusta.
Material din in.
Se leaga cu un cordon atat in fata cat si in spate.Acest cordon iti scoate talia in evidenta!
Tipul acesta de bluza fara maneci ofera mobilitate si racoare.Un model care te ajuta sa te simti confortabil si eleganta!
Pretul este 233.11 RON dar daca doriti sa beneficiati de o reducere de 5% va invit sa va creati cont direct pe site.
Disponibil intr-o singura culoare  ECRU si in marimi diferite
36/3840/4244/4648/50
 Livrare in aproximativ 7 zile.
 Si daca doriti sa  impartasiti impresiile va astept cu comentariile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu