Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

vineri, 14 august 2015

Mereu la moda cu Ciorapi Fiore Miguela

Buna fetele cochetele,
Recent am descoperit site-ul e-ciorapi.ro
M-a atras prin diversitatea modelelor care acopera absolut toate gusturile.Gasiti aici de la cei mai sexy ciorapi pana la cele mai soft dresuri.Mi-a placut ce am gasit aici...asta e motivul pentru care m-am hotarat sa va impartasesc si voua acest lucru.
Sunt o persoana atipica, nu-mi place sa ma incadrez in anumite tipare...Consider ca fiecare isi face propriul tipar...Asa ca poate o sa va surprinda la ce model m-am oprit sa vi-l prezit.
 Ciorapi Fiore Miguela -40 den
Ciorapi Fiore Miguela 40 den
Ciorapi Fiore Miguela 40 den
Sa va explic ce m-a atras la ei.Combina stilul vechi cu noua moda.Mi se pare ca lungimea lor putin deasupra genunchiului este o lungime perfecta pentru a fi purtati cu o fusta scurta la fel de eleganta.Impreuna ofera o imagine sexy.
Ii vad a putea fi purtati la fel de usor si pe sub o fusta lunga sau un pantalon.Sunt ideali celor care nu suporta dresurile.Sunt tipul de ciorap care ofera mobilitate.Plus ca au o grosime de 40 den si merg perfect in anotimpul de toamna (care ne bate timid la usa).
 Ciorapii Lycra au compozitie dupa cum urmeaza:
  • 87% poliamida
  • 12% elastan
  • 1% bumbac

 Pret:38.04 ron

Disponibil in culori de negru.

 http://www.e-ciorapi.ro/ciorapi_fiore_miguela_40_den-p377.html?ref=9A115815


Pret: 38.04 RON


Ciorapi lycra ce imita ciorapii fantezie 2/3.
Compozitie:
  • 87% Poliamida
  • 12% Elastan
  • 1%   Bumbac
Grosime: 40 DEN  - See more at: http://www.e-ciorapi.ro/ciorapi_fiore_miguela_40_den-p377.html#sthash.8UnCqHWm.dpuf
Ciorapi lycra ce imita ciorapii fantezie 2/3.
Compozitie:
  • 87% Poliamida
  • 12% Elastan
  • 1%   Bumbac
Grosime: 40 DEN  - See more at: http://www.e-ciorapi.ro/ciorapi_fiore_miguela_40_den-p377.html#sthash.8UnCqHWm.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu