Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

luni, 28 decembrie 2015

Sutien sport

La multi ani, tuturor!







Va doresc ca in anul ce vine sa faceti cumparaturi inteligente cel putin cum ati facut pana acum!Cand spun "cumparaturi inteligente" ma refer la faptul de a decide foarte bine asupra unui produs luand in raport calitatea si pretul unui produs!
Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt asemeni reclamei care se difuza la televizor cu ceva timp in urma "dincolo era mai ieftin!".
Sunt multumita ca am invatat de-a lungul timpului sa fac cumparaturi inteligente.Nu vanez neaparat cele mai ieftine produse pentru ca mi s-a intamplat sa achizitionez ieftin si sa regret ca nu am stiut sa investesc.Pentru ca reparatia produsului care a fost ieftin adunata cu pretul initial al produsului au totalizat mai scump decat daca as fi ales din prima decizie un produs de calitate care costa un pic mai mult.
Asa ca va doresc in anul ce vine sa faceti alegeri intelepte!
Pentru azi vreau sa aduc in prim plan un produs cu care eu ma simt execelent si care mi-a schimbat stilul de viata!Este vorba de sutienul sport.
Acum ceva timp in urma nu gaseai cu usurinta un asemenea produs.El arata asa:

http://www.lenjeriamea.ro/home/sutien-sport-eldar-sierra-30597.html?ref=9A115815

Creat dintr-un material care permite pielii sa respire, este potrivit atat femeilor active cat si celor mai putin active pentru care sutienul clasic nu le asigura confortul.
Prevazut cu bretele late care sustine fara problema orice marime de san.In partea de jos este prevazut cu o banda elastica care ajuta la sustinerea sanului si asigurarea confortului.
Eu de cand am descoperit acest tip de sutien vreau sa va spun ca am renuntat aproape total la sutienele clasice (foarte rar la anumite tinute apelez la sutienele clasice).
Compozitie: 95% Vascoza, 5% Elastan
Il gasiti acum la un pret redus de 82.00 RON de la pretul initial de 96.60 RON.
Disponibil in culori de alb si negru.In functie de circumferinta bustului se aleg si marimile.
Recomand cu incredere mai ales femeilor active!
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu