Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

joi, 14 ianuarie 2016

Top de dama Maisa

Hello!
Azi mi-am propus sa aduc in atentia dvs un produs de dama sexy la reducere!Stiti ca imi place sa va impartasesc lucrurile deosebite pe care le descopar...De data aceata mi-a atras atentia un top de dama a carui frumusete se reflecta mai mult pe partea din spate...De fapt acest lucru mi s-a parut extraordinar!
Se poate combina foarte bine atat cu o fusta cat si cu un pantalon. Important ramane sa lasati la vedere tot efectul special al lucraturii din spate!
Ce ziceti?


http://www.lenjeriamea.ro/home/top-de-dama-maisa-30292.html?ref=9A115815

Atat formatul cat si modelul mi se par interesante!
In partea din fata are o tesatura elastica uni iar la spate este confectionat in intregime din dantela deosebita cu motiv florar.
 Compozitie: 50% Bumbac, 50% Poliamida
In aceasta perioada acest top il puteti achizitiona la reducere cu 47.50 ron de la pretul initila de
103.95 RON
 Livrare se efectueaza in 1-2 zile lucratoare.
Disponibil in culori de negru si alb.
 Vi-l recomand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu