Petmart

petmart.ro

Libris

libris.ro%20

Vitamix

vitamix.ro

vineri, 13 mai 2016

Camasa de noapte sau pijama?

Buna, fetele cochetele!
Azi mi-am propus sa dezbat putin "tinuta pentru noapte"...Am tot auzit pareri impartite intre pijamale si camasa de noapte...Sincer le prefer pe amandoua dar depinde de situatie...si bine'nteles si de vreme...Camasa de noapte as alege-o in noptile caniculare, in noptile incendiare...si vrand nevrand o alegi si cand esti insarcinata (cele care au nascut stiu motivul...).
Asta e genul de camasa de noapte care ma caracterizeaza...

 Nici prea lunga, nici prea sexy...nici prea stramta, nici prea larga...exact atat cat sa iti asigure confortul...Aaaa si cu maneca 3/4 in general...si neaparat din bumbac...Pai ce alt material ofera cel mai bun confort la atingerea cu pielea? Desigur...Bumbacul...e materialul meu preferat...stiti si voi de ce...absoarbe bine si transpiratia (in caz ca ea apare), lasa pielea sa respire (motiv pentru care transpiratia apare doar in cazuri exceptionale).
Aleg deasemenea modelele nu foarte decoltate, dar nici foarte "pana in gat".Croiala rotunda la gat este perfecta din punctul meu de vedere...
Sunt persoane care aleg aceasta tinuta de noapte si pentru "tinuta de casa".Adesea am vazut ca se face o astfel de alegere...Pana la urma pentru lejeritatea in casa fiecare e liber sa aleaga ce crede ca e mai confortabil...
Sa nu uitam insa si de pijamalele comode, care din punctul meu de vedere sunt tot 3/4, nu foarte decoltate si bine'nteles neaparat din bumbac.
Ce ziceti de acestea?Mie mi se par decente, comode, perfecte...
Voi ce preferati?Pijamalele sau camasa de noapte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu